Åter igen kära 3 får ni mig till att bli irriterad av att ni gör fel igen för hundrade gången!

Tänker inte skriva hela berättelsen om igen, HÄR kan ni läsa om ni har lust & orkar. Men fick hem min faktura idag & står påminnelseavgift på en faktura på 50:- som jag absolut inte ska ha det är detta som varit strul med hela tiden & jag inte kommer ifrån på ett simkort jag fick som jag inte skulle ha som dom lovade jag kunde skicka tillbaks & skulle ske en kreditering som jag även skrev & nej blev ingen kreditering så drog av det på senaste fakturan som en lovade mig sen fick jag påminnelse & nu åter igen fast jag pratat med hur många som helst , sen varje gång får jag prata med en ny person på kundtjänst & den lovar si & så sen händer det inget ändå & jag får dra ned igen & jag betalade förra fakturan minus det jag inte skulle & fick påminnelse om & om igen åhhh orkar inte mer spyr av 3 helt enkelt.

Detta ska jag lära mig av en gång för alla aldrig mera ska jag ha dom utan själv jobbar jag via en annan operatör som jag ska ta har jag bestämt mig för men det värsta är jag är ju fast med dom i mer än ett år till pga ett abonnemang men kommer det något mer på nästa faktura så blir jag ja vet inte va dör av panik på dom men nu tog jag även hans namn fast spelar ingen roll så många i hönsboet ändå :/

Lovade mig själv att inte ha sådan här uppsatser i min blogg men måste varna andra sen skriva av mig så jäkla irriterad, fatta någongång liksom.



Denna underbara tjej Carro fyller år idag också så ett stort grattis igen vännen! Här hittar ni hennes blogg!








Ja, det är ju tyvärr det som oftast är grejjen, men vet man att man kan köpa saken någon annanstans / gå tillbaka när någon annan jobbar så måste man testa att gå iväg. ;)



Jag har 3, har haft mobilen inne på service idag men det blev inte bättre. De är bra så länge man inte krånglar med dem. Har haft dem i fem-sex år som operatör, ska byta mobil efter semestern och kommer att fortsätta ha dem.

Tack igen sötis :)

Fyfan vad drygt! Så typiskt att de aldrig håller vad de lovar! Har du funderat på att koppla in konsumentombudsmannen? Han kanske kan hjälpa dig.



SV: Jag lovar, det är gott. Annars kan du byta ut köttet mot kyckling också. Det går lika bra

De är ju lite jobbiga att allt ska ske via telefon också, jag har i och för sig sagt upp två abonnemang (ett telefon och ett bredband) och det har gått utan problem, men jag har ju inte slutat vara kund hos dem, kanske därför det fungerat smärtfritt.

Men ohh håller de på en, de sa ju sist att det var bra. Detta var väl inge lång uppsats, jag skriver ännu längre blogginlägg ibland =D



Jag förstår att du mer än gärna skulle vilja ha en annan operatör. Går det inte ta en slutfaktura från dem och betala den på 4 ggr eller ngt så kan dy byta operatör i alla fall?



kramar

Tycker att du ska fortsätta att st på dig, för du har ju inget fel gjort,



Du so kund har rätt, tycker du ska kontakt konsumentombudsmannen



kram

usch för sånna företag som hålle r på så, de förlorar ju bara en massa kunder om de skaffar sig ett sånt rykte!

Jenny
Välkomna till min blogg om min vardag som sambo - mamma till Charlie och snart husägare.